دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام یادته

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ب.ظ

 

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام یادته

 

دانلود آهنگ

 یادته از میثم ابراهیمی

 

 

متن آهنگ میثم ابراهیمی یادته

وقتی روز تولدم و هنوز می بینم که یادته

می دونم که برمیگردی تو یه روز عشقم تو این رابطه

وقتی که تو عکسامون و دور نریختی و هنوزم تو اتاقته

می دونم جای من مثل اون روزا توی قلبت ثابته

برمیگردی پیشم مگه نه دنیای من

باز عشق تو میشم مگه نه روزایه من

دنیای من تو حرفام همش اسم تو میبرم

دنیای تو کیه که من ازش بی خبرم

دنیای من بعضی شبا میپرم از خواب همه جا یادتم

بیا جون این عشق بیا که خیلی بی تابتم

دنیای من این شبا حیف بدون چشات

برگرد پیشم عاشقتم تورو جون چشات

دنیای من بعضی شبا میپرم از خواب همه جا یادتم

بیا جون این عشق بیا که خیلی بی تابتم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی یادته

♫♫♫♫♫♫

هر کی بتونه دلم و میشکنه تو با من این طور نباش

هیچکسی تو عمرم من و اینجوری مثل تو دوست نداشت

هیچکسی مثل تو گوشه ی قلبش واسه من خالی نکرد

دستم ول نکن عزیز دلم توی این روزای سرد

دلم خوشه به چشات هنوز دنیای من

هوام هوات و داره هنوز رویای من

دنیای من تو حرفام همش اسم تو میبرم

دنیای تو کیه که من ازش بی خبرم

دنیای من بعضی شبا میپرم از خواب همه جا یادتم

بیا جون این عشق بیا که خیلی بی تابتم

دنیای من این شبا حیف بدون چشات

برگرد پیشم عاشقتم تورو جون چشات

دنیای من بعضی شبا میپرم از خواب همه جا یادتم

بیا جون این عشق بیا که خیلی بی تابتم

 

     

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام یادته

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمیx

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام یادتهx

دانلود آهنگ یادته از میثم ابراهیمیx

دانلود اهنگ یادته به همراه متن آهنگx

متن آهنگ میثم ابراهیمی یادته

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی