دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام سردار من

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ق.ظ


 

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام سردار من

 

دانلود آهنگ

سردار من از حامد زمانی

 

متن آهنگ حامد زمانی سردار من

تویی برگشتی و می‌گی که حرفت تنها جنگت نیست
نشون غیرتت تنها، همین تیر و تفنگت نیست
تویی برگشتی و انگار می‌خوای فانوس و برداری
تو خوب از نقشه‌ها، از معبر‌ها، از ما خبر داری
بگو سردار من وقتی گلوله چاره‌گر می‌شه
که تو قلب‌های این مردم امید و عدل جاری شه
بگو سردار من، خرازی بیدار میدون‌ها
مگه میشه فقط اسمت بمونه رو خیابون‌ها
بگو سردار من، دلدار من، فرمانده‌ی بیدار من
از دل بگو، از جان بگو لب‌تر کن ای طوفان
بگو از دیدنی‌هایت بگو از رسم و راهت
بگو روشن بگو راحت بگو، از قبله از ماهت بگو
بپرس از هم قطارها کو دعاهایی که می‌کردیم
قرار ما نبود از راهی که رفتیم برگردیم
قرار این بود مثل کاظمی روزهای و شب هامون
فقط اسم حسین باشه تو دل هامون، رو لب هامون

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی سردار من

بگو سردار من، از عشق، از اشک‌های تو خلوت
بگو از خادم سرباز ها بودن میون خط
چه دست‌هایی گرفتی تو با این دستی که افتاده
یه دست تو صدا داره که دل‌ها رو تکون داده
دل عالم هوایی و دل عاشق هوایی‌تر
یه دنیا کربلایی‌ان، حسین‌ها کربلایی‌تر
بگو ای زنده روحِ زنده‌رود، باید که از عشقت سرود
مجنون اگر افسانه بود اما تو در مجنون خودت مجنون شدی در خون
شکوه مردها پیداست ولی تو رزم پیداتر
علمدارها همه زیبان ولی بی‌دست زیباتر
همیشه مردها مردن، اگه سردار، اگه بی‌سر
امیر قلب‌ها هستند، چه تو زاغه، چه تو سنگر
اگه سردار، اگه بی‌سر، زیباتر
بگو سردار من، دلدار من، فرمانده‌ی بیدار من
از دل بگو، از جان بگو، لب‌تر کن ای طوفان
بگو از دیدنی‌هایت بگو از رسم و راهت
بگو روشن بگو راحت بگو، از قبله از ماهت بگو

بیوگرافی حامد زمانی

     

حامد زمانی به نام سردار من

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام سردار منx

دانلود آهنگ سردار من از حامد زمانیx

دانلود اهنگ سردار من به همراه متن آهنگx

متن آهنگ حامد زمانی سردار منx

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی