دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام قلبم

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ق.ظ


دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام قلبم

 

دانلود آهنگ

 قلبم از علیرضا روزگار

 

 

متن آهنگ علیرضا روزگار قلبم

قلبم آروم نمیشینه وقتی
که داره تو رو تو سختی
بیقراره بیقراره
این دیوونه نداره طاقت دوریتُ برگرد
خیلی چشم انتظاره

قلبم آروم نمیشینه وقتی
که نباشی تو یه وقتی
که نداره دیگه طاقت نداره این دلم برگرد
دلتنگ توام بی رحم
آخه دل بی قراره

دلتنگ تو شدم برگرد
کنارم بمون
بدون تو مگه میشه سر کرد
کنارم بمون

دلتنگ تو شدم برگرد
کنارم بمون
بدون تو مگه میشه سر کرد
کنارم بمون

قلبم میزد وقتی تو رو دیدم
گفتم به اونی رسیدم
که منو میخواد
که منو میخواد
تویی همونی که میخوام
واسه آینده مون هزار و یک نقشه کشیدم

قلبم آروم نمیشینه وقتی
که نباشی تو یه وقتی
که نداره دیگه طاقت نداره این دلم برگرد
دلتنگ توام بیرحم
آخه دل بی قراره

دلتنگ تو شدم برگرد
کنارم بمون
بدون تو مگه میشه سر کرد
کنارم بمون

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار قلبم

دلتنگ تو شدم برگرد
کنارم بمون
بدون تو مگه میشه سر کرد
کنارم بمون

دلتنگ توام و هیچ وقت
نمیری از یاد من
نمیشه فریاد من خاموش
واسه این که تو را کنم فراموش عزیزم

دلتنگ توام و هیچ وقت
نمیری از یاد من
نمیشه فریاد من خاموش
واسه این که تو را کنم فراموش عزیزم

دلتنگ تو شدم برگرد
کنارم بمون
بدون تو مگه میشه سر کرد
کنارم بمون

دلتنگ تو شدم برگرد
کنارم بمون
بدون تو مگه میشه سر کرد
کنارم بمون

 

 

 

     

علیرضا روزگار به نام قلبم

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام قلبمx

دانلود آهنگ علیرضا روزگار قلبمx

دانلود آهنگ قلبم از علیرضا روزگارx

دانلود اهنگ قلبم به همراه متن آهنگx

متن آهنگ علیرضا روزگار قلبم

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی