دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام بارونی

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۳۷ ب.ظ

 

دانلود آهنگ

بارونی از رضا یزدانی

 

 

متن آهنگ رضا یزدانی بارونی

هر بار که از خونه میری دلشوره جونمو میگیره
بارونی میپوشی هر بار تو خونمون بارون میگیره
بارونی میپوشی و ابرا از دیدنت دستپاچه میشن
دیدن نداره رفتن تو دیدن نداره مردن من
میدونم از حالی که دارم این روزا کلافه میشی
میدونی اشوبه تو دنیام بارونیتو وقتی میپوشی
سرگیجه های بعد سیگار با سرفه و با چشم های خیس
تو نورهای تنهاییامه ژست های توی کافه ها نیست
بارونیتو وقتی میپوشی من ته نشین میشم تو سردرد
دکتر تو رو تجویز کرده این وضعیت با من چه ها کرد
هر بار میری من هزار سال تو خاطراتم پیر میشم
خوابم نمیگیره نباشی  با قرص ها درگیر میشم

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بارونی

میدونم از حالی که دارم این روزا کلافه میشی
میدونی اشوبه تو دنیام بارونیتو وقتی میپوشی
وقتی دوری دلم برات تنگه وقتی هستی بهونه میگیرم
گرچه با تو هم نمیسازم بی تو با کل شهر درگیرم
پر از یعسم و پر از تردید زل زدم به چشم های ساعت
مثل روز های اخر اسفند پر دلشوره های بی علت
بارونیتو وقتی میپوشی من ته نشین میشم تو سردرد
دکتر تو رو تجویز کرده این وضعیت با من چه ها کرد
هر بار میری من هزار سال تو خاطراتم پیر میشم
خوابم نمیگیره نباشی  با قرص ها درگیر میشم

 

 

 

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام بارونی

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدیدx

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانیx

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بارونیx

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام بارونیx

دانلود اهنگ بارونی به همراه متن آهنگx

متن آهنگ بارونی از رضا یزدانیx

متن آهنگ رضا یزدانی بارونیx

 
پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی