دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

 

 

دانلود آهنگ

 منو چند تا دوست داری از سعید آسایش

 

 

متن آهنگ سعید آسایش منو چند تا دوست داری

منو زیر بارون دیدی بگو تو دلت رو میدی
حالا که هوایی شدم خونه تو راهی شدم خونه تو راهی شدم
تو با دل من بد نکن دلمو مردد نکن تو نیمه این قلبمی همونی که میخواستمی
عزیزم دوباره بگو منو چند تا دوست داری
تو چشمام نگاه کن بگو منو چند تا دوست داری
بگو چند تا دوست داری بگو منو چند تا دوست داری بگو
چند تا دوست داری بگو  منو خیلی دوست داری

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش منو چند تا دوست داری

عزیزم با دلم یکم راه بیا دوباره سر قرار و تنها بیا یواشمی
امشب لب دریا بیا تو یه جای ویژه تو دلم داریا
هوایی شدم چه حالی شدم دیوونه عشق تو شدم دیوونه عشق تو شدم
عزیزم دوباره بگو منو چند تا دوست داری
تو چشمام نگاه کن بگو منو چند تا دوست داری
بگو چند تا دوست داری بگو منو چند تا دوست داری بگو
چند تا دوست داری بگو  منو خیلی دوست داری

 

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام منو چند تا دوست داری

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ جدید سعید آسایشx

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام منو چند تا دوست داریx

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش منو چند تا دوست داریx

دانلود آهنگ منو چند تا دوست داری از سعید آسایشx

دانلود اهنگ منو چند تا دوست داری به همراه متن آهنگ

متن آهنگ سعید آسایش منو چند تا دوست داری

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی