دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

 

 

دانلود آهنگ

 متهم از کامران مولایی و هاید

 

 

متن آهنگ کامران مولایی و هاید متهم

  • از وقتی زندگیم تکرار غم شد
    روزای هفته واسه من شبیه هم شد
    با این که تقصر تو بود جدایی اما
    پیش همه دلم همیشه متهم شد
    بعد از تو من آرامش و از یاد بردم
    من لحظه هامو دست تنهایی سپردم
    میگن فراموشش کن و باز زندگی کن
    اما نمیدونن که من چند ساله مُردم
    بی تو من بی قرارم تا کی طاقت بیارم ؟
    بی تو این خونه زندونه کسی نمیدونه
    حال منو اصلا …
    برگرد نبودنت درده ببین چیکار کرده این فاصله با من
    ♫♫♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و هاید متهم

    ♫♫♫♫♫♫
    تکرار مرگ زندگیم بی تو همیشه
    مثل یه کابوس که داره تعبیر میشه
    شدم مثل دیوونه ای تنهاتر از قبل
    که پا به پای خاطراتت پیر میشه
    هر شب فقط با فکر تو چشمامو بستم
    من از مرور خاطراتت دیگه خستم
    چند ساله که دلتنگی هامو گریه کردم
    چن ساله که توو آینه ها بی تو شکستم
    بی تو من بیقرارم تا کی طاقت بیارم ؟
    بی تو این خونه زندونه کسی نمیدونه
    حال منو اصلا …
    برگرد نبودنت درده ببین چیکار کرده این فاصله با من

 

 

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و هاید به نام متهم

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید کامران مولاییx

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و هایدx

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و هاید به نام متهمx

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی و هاید متهمx

دانلود آهنگ متهم از کامران مولایی و هایدx

دانلود اهنگ متهم به همراه متن آهنگx

متن آهنگ کامران مولایی و هاید متهمx

متن آهنگ متهم از کامران مولاییx

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی