دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام فیلم هندی

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ق.ظ

 

دانلود آهنگ

 فیلم هندی از افشین آذری

 

 

متن آهنگ افشین آذری فیلم هندی

یکی اومده بجای تو خیلی محشره بجان تو

رستم شده هفت خانتو دیدن داره احوال تو

یکی اومده بجای تو خیلی محشره بجان تو

رستم شده هفت خانتو دیدن داره احوال تو

واویلا لیلی مثل تو فیل های هندی

من اونو میخوام خیلی دوسش دارم

واویلا لیلی مثل تو فیلم های هندی

من اونو میخوام خیلی دوسش دارم

دانلود آهنگ جدید افشین آذری فیلم هندی

اونی که اومده بجای تو دل داره

یه نمه مرام و معرفت ای داره

شبا رو تا صبح برعکس تو بیداره

نکنه فک کردی مثل تو …

واویلا لیلی مثل تو فیل های هندی

من اونو میخوام خیلی دوسش دارم

واویلا لیلی مثل تو فیل های هندی

من اونو میخوام خیلی دوسش دارم

واویلا لیلی

 

 

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام فیلم هندی

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 
 
پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی