دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام نفسم رفت

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۱۴ ب.ظ


دانلود آهنگ

  نفسم رفت از امین رستمی


متن آهنگ امین رستمی نفسم رفت

تو رو دیدم نفسم رفت ، دله تنگم از دستم رفت

عاشقی بود احساس من ، تو خوده عشقی واسه من

خدا عشقم ازم دوره ، خدا قلبم چه صبوره

خودت اینجا تووی قلبم ، چرا دستات انقد دوره

چی آوردی به سرم  ، که یه عمره من در به درم

دیگه هر جوری شده ، دله تو رو باید ببرم

چی آوردی به سرم ، چی آوردی به سرم

چی آوردی به سرم ، که از همه دیوونه ترم

حالا از این جنون ، دیگه نمیخوام بگذرم

دانلود آهنگ جدید امین رستمی نفسم رفت

چی آوردی به سرم ، چی آوردی به سرم

تو نباشی من غم دارم ، درد دل با قلبم دارم

تنها میمونم ولی باز ، تو رو تنها نمیذارم

حسه ما عین جنونه ، خدا هم عاشقمونه

دوست دارم همیشه این حس ، مث این روزا بمونه

چی آوردی به سرم  ، که یه عمره من در به درم

دیگه هر جوری شده ، دله تو رو باید ببرم

چی آوردی به سرم ، چی آوردی به سرم

چی آوردی به سرم ، که از همه دیوونه ترم

حالا از این جنون ، دیگه نمیخوام بگذرم

چی آوردی به سرم ، چی آوردی به سرم


لینک های دانلود آهنگ :

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی