دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید ایمان نولاو به نام بی ایمان

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۳۵ ب.ظ

 

 

دانلود آهنگ

بی ایمان از ایمان نولاو

 

 

متن آهنگ ایمان نولاو بی ایمان

حدس بزن من کجام لبه پشت بوم کسی که تو زندگیش یه مورچه هم نکشته بود
رسیده کارش حالا به خودکشی و مرگ و میر تو که نزدیک تر از من به حرف مردمی
میفهمی چی میگم چون پشت سر تو هم هست تیغ زخم زبون و میگم که بدجوری برندست
دستام خالی نیست دست های مرگو میگیره ببین من ته این اهنگ میمیرم ایمانتم

لبا   این عاشق حوا نمیخواد کنار من باشه هوا هوای خود کشی و مرگه
خدا اونو نمیبخشم هرگز مادر جوونت خسته شد از بازی خواهر رو قبرم اشکتو نندازی
اخر سهم من قبر و خاک سرده ارادت خدا حافظ دختره حرزه

دانلود آهنگ جدید ایمان نولاو بی ایمان

دیر شده دیر اومدی جاتو اینجا گرفتن ها خودم و کنار زدم اونا بهت میرسنا
اومدی که چی بشه خودتو ثابت کنی راست داستان من بودم دروغشم اره تویی
واسه ما مامان گیره با غریبه پایه بودی اخه عاشق شدن که الکی نیست کار تو نیست
دست اون لطیف و نرم دست های من زبر و سرد اخم تو مال منه قدم با اون پاییز
تموم خیانت هات باعث درد های من بعد رفتنم تو زندگیت اومد اون جای من
بعد اون خیانت هات بازم به یادم افتادن بگو با شهرت من به کی ها پز میدادی
تو بگو با اسم من چقدر عشق جمع کردی تو بگو با دروغ هات چند نفرو خر کردی
بعد رفتنت گرفته دنیا غم جای تو رو با رفیقام   وای به تو

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ جدید ایمان نولاو به نام بی ایمان

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی