دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نگاه تو

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۰۹ ب.ظ

 

دانلود آهنگ

نگاه تو از فرزاد فرزین

 

 

متن آهنگ فرزاد فرزین نگاه تو

ببین حال و هوام یه جوری خوبه ، اگه نبودی رویایی نمیشد

کنارِ تو یه کارایی و کردم ، اگه نبودی تنهایی نمیشد

چیکار کردی با قلبم که شب و روز ، همش اسم تو رو رو لب میارم

جلو مَردم سرم همیشه بالاست ، اگه کَسیو جز تو دوست ندارم

من به فدایِ نگاه تو ، دوس دارم اینجوری حالتو

قربون اون روی ماه تو ، همه دنیام شده مالِ تو

من به تو خیلی وابستم و ،  بدجوری عاشقت هستم و

دل به دلِ تو که بستم و ، عشق تو کار داده دستمو

میخوام فقط نگاهم به تو باشه ، چشام درگیرِ چشمای تو باشن

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین نگاه تو

من یه جوری عاشقت میشم که هر روز ، همه دنیا بخوان جای تو باشن

من به فدایِ نگاه تو ، دوس دارم اینجوری حالتو

قربون اون روی ماه تو ، همه دنیام شده مالِ تو

من به تو خیلی وابستم و ،  بدجوری عاشقت هستم و

دل به دلِ تو که بستم و ، عشق تو کار داده دستمو

ببین عطرت منو سمتت کشونده ، همه دنیا به جز دستِ تو سرده

فقط میخوای که من خوشبخت باشم ، همین کارات منو دیوونه کرده

نگاهِ تو ، دوس دارم اینجوری حالِتو

 

 

 

 

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نگاه تو

 
لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 
پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی