دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید سینا گلزار به نام حدودا

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۵۸ ق.ظ




دانلود آهنگ

حدودا از سینا گلزار



متن آهنگ سینا گلزار حدودا

چشامو میبندمو دستاتو میگیرم عزیزم تو واسم شدی دار و ندارم هستی من همه چیزم
میخوامت اونجوری که یه دنیا به عشقت حسودن میدونم احساس توام به من همینه حدودا
بارون داره آروم میزنه پشت شیشه دستات توی دستای منه تا همیشه
قلبم تو نباشی دیگه آروم نمیشه کی جز تو میتونه واسه من زندگی شه
بارون داره آروم میزنه پشت شیشه دستات توی دستای منه تا همیشه
قلبم تو نباشی دیگه آروم نمیشه کی جز تو میتونه واسه من زندگی شه

دانلود آهنگ جدید سینا گلزار حدودا

چه خوبه اینجوری دل توام واسه من بکوبه چه خوبه آرامش این خونه کنارت چه خوبه
میخوامت اونجوری که از عشق تو باشم یه روانی میدونی من دلم میگیره تو نباشی یه زمانی
بارون داره آروم میزنه پشت شیشه دستات توی دستای منه تا همیشه
قلبم تو نباشی دیگه آروم نمیشه کی جز تو میتونه واسه من زندگی شه
بارون داره آروم میزنه پشت شیشه دستات توی دستای منه تا همیشه
قلبم تو نباشی دیگه آروم نمیشه کی جز تو میتونه واسه من زندگی شه


لینک های دانلود آهنگ :
 


پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی