دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی به نام وطن نامه

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ب.ظ


دانلود آهنگ

وطن نامه ۱ از علیرضا قربانی



متن آهنگ علیرضا قربانی وطن نامه ۱

وطن ! وطن !
نظر فکن به ‌من
که من به هر کجا غریب‌وار
که زیر آسمان دیگری غنوده‌ام
همیشه با تو بوده‌ام
همیشه با تو بوده‌ام

وطن ! وطن !
نظر فکن به ‌من
که من به هر کجا غریب‌وار
که زیر آسمان دیگری غنوده‌ام
همیشه با تو بوده‌ام
همیشه با تو بوده‌ام

چه غمگنانه سال‌هاکه بال‌ها
زدم به روی بحر بی‌کناره‌ات

چه غمگنانه سال‌هاکه بال‌ها
زدم به روی بحر بی‌کناره‌ات
که در خروش آمدی
به جنب و جوش آمدی

به اوج رفت موج‌ های تو
به اوج رفت موج‌ های تو
که یاد باد ، که یاد باد
اوج ‌های تو

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی وطن نامه ۱

وطن ! وطن !
نظر فکن به ‌من
که من به هر کجا غریب‌وار
که زیر آسمان دیگری غنوده‌ام
همیشه با تو بوده‌ام
همیشه با تو بوده‌ام

سپاه عشق در پی است
شرار و شور کارساز با وی است
دریچه‌های قلب باز کن

سپاه عشق در پی است
شرار و شور کارساز با وی است
دریچه‌های قلب باز کن

وطن ! وطن !
تو سبز جاودان بمان
که من پرنده‌ای مهاجرم
که از فراز باغ با صفای تو
به دور دست مه گرفته پر گشوده‌ام
پر گشوده‌ام … پر گشوده‌ام …

وطن ! وطن !
نظر فکن به ‌من
که من به هر کجا غریب‌وار
که زیر آسمان دیگری غنوده‌ام
همیشه با تو بوده‌ام
همیشه با تو بوده‌ام

همیشه با تو بوده‌ام
همیشه با تو بوده‌ام


لینک های دانلود آهنگ :
  


پخش آنلاین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی