دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدید عمران به نام ساعت

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ق.ظ


دانلود آهنگ

ساعت از عمران



متن آهنگ عمران ساعت

تیک و تیک ساعتی که برام خریدی داره به رخ میکشه حال بدمو
تو به چیزی که همیشه خاستی رسیدی برو به همه بگو که نارو زدم و
من حالم بده حالم بده حالم بده
من جلو هیچکسی کم نیوردم و تو از پس من بر اومدی من موهام و کوتاه کردم ولی تو کوتاه نیومدی

دانلود آهنگ جدید عمران ساعت

هی پنج ماه یه سال گذشته پنج ماهه که در میکشم از قلبم بالا میرفتی چی شد یهو افتادی از چشم
روی قلبم همیشه جای پاهات بود نفرین به اونی که باهات بود
همش میدرخشیدی توی چشم بودی این به خاطر شیشه خرده هات بود
تو خط بکش زیر چشت من زیر چشام کبود من عاشق بودم حرفام زیر پتو نبود
تو رو تخت خواب تخت بخواب من بیدار و تو منو سوزوندی من سیگارو
دیگه خستم از این زمونه من تو هفت خط بودی رنگین کمون من
نمک به زخمم نزن با منم داشتی این نمکو از صفره من برداشتی


لینک های دانلود آهنگ :
 
پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی