دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ جدیدجیدال به نام حالا

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۲۹ ق.ظ


دانلود آهنگ

حالا از جیدال


متن آهنگ جی دال حالا

ابرا دارن نقره ای میشن گاهی فکر میکنم به روزه اس قبلم به روز های سخت
به اون  یادم میاد ارادم شکوند اره صد یه صدا تو سیاهی گفت

حالا سراغمو میگیرن و حالا من این بالا میشینم و بالا من   نکنم بازم برام میمیرن و
حالا از بالا میخندم حالا ترس باهام نیست اصلا مهم نیست مهم نیست پشتم دارن چی میگن
بازم جلوم تا صبح دارن   میرقصن
توی زهنم خاطراتم خط میخورن تو بست و یک وحشی شدم از فلودی که باهاش رپ میکنم

دانلود آهنگ جدید جی دال حالا

یادمه از نزدیکام از رفیقم زخمی شدن ولی بازم توی زهنم فکرشو رد میکنم
حالا تنهایی ساختمش میچرخه روبه روم با اون تن لاغرش
کسخار برنامه یهوی حال میده داره حالمو با ملودیا میگه
سراغمو میگیرن کجایی حالا من این بالا میشینم من   نکنم بازم برام میمیرن و
جلوم وای نمیستن از ماها میترسن مهم نیست مهم نیست پشتم دارن چی میگن
بازم جلوم تا صبح دارن میرقصن
یادمه سختی ها دستامو میبست یادمه نزدیکا اهدا رو شکستن فهمیدم عشق توی افسانه ها خوبه
وقتی اون که میگفت عاشقمه
تنهایی من ساختمش هیچوقت باختنو من نکردم باورش پرچم بالا من میرم تا اخرش
میمونم برا اون که کنارمه تا تهش
همرام حس عجیبیه تاثیر مخ ازاده هر شب شب عزیزیه انگار پاداشمو خدا داده


لینک های دانلود آهنگ :


پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی