دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ آخرمنوبه بادداد از هوروش بند

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۴ ب.ظ

دانلود آهنگ

آخر منو به باد داد از هوروش بند

متن آهنگ هوروش بند آخر منو به باد داد

آخر منو به باد داد
رویای باز اومدنت
زندونت آشنام کرد
با عطر دوری زدنت

آخر منو به باد داد
رویای باز اومدنت
زندونت آشنام کرد
با عطر دوری زدنت

پنهون نشو هی رو برنگردون دیوونه میشم
این رسمش نبود که عاشق کنی و نمونی پیشم
تو خوابم نمی دیدم زندگیمو وقف تو باشه
آره راحت می گفتم جونم بره من عاشق نمیشم

دانلود آهنگ جدید هوروش بند آخر منو به باد داد

تو هر نفس که از تو دورم زندگی جهنمه
روزگار من بدون تو یه ترس مبهمه
میدونم عزیز جونم جام تو قلب تو گمه
ولی میخوامت

هر ثانیه تو رو میخوادش این دل بیمار من
تو ازم دیوونه ساختی خنده داره حال من
دادی منو دست این شبا رفتی تنها بشم
ولی میخوامت

پنهون نشو هی رو برنگردون دیوونه میشم
این رسمش نبود که عاشق کنی و نمونی پیشم
تو خوابم نمیدیدم زندگیمو وقف تو باشه
آره راحت میگفتم جونم بره من عاشق نمیشم


لینک های دانلود آهنگ :
 دانلود
دانلود اهنگ
دانلود اهنگ جدید
دانلود اهنگ هوروش بند
دانلود اهنگ اخرمنوبه بادداد 
پخش آنلاین


اهنگ های مرتبط:


دانلود اهنگ هوروش بند به نام خالی جای تو


دانلود اهنگ حمید هیراد به نام شب که شد


دانلود اهنگ ماکان بند به نام نمیخوام نباشی


دانلود رمیکس اهنگ پازل بند به نام کاردادی دستم


دانلود اهنگ مهدی احمدوند به نام کم اوردم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی