دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلوداهنگ عمران به نام بدم میاد

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ب.ظ

دانلود آهنگ

بدم میاد از عمران


متن آهنگ عمران بدم میاد

و شب آغاز تمام دلتنگی هاست
دلش پیشم نود ولی نیاوردم به روش
نه خونَمو می اورد به جوش
من که دیگه بهت فکر نمیکنم
نه ولی تو لباس گرم ببپوش
من عاشق تو بودم تو عاشق همه
حقمه این درد لایق منه
میگن خدا اونا که دوس داره امتحان میکنه
پَ خدا عاشق منه …
دوش به دوش زود بپوش رو شه
بوش کز کردم یه گوشه
من ضعیف نبودم فقط از خودی خوردم
دشمنشم تنها به توشه
شبایی که تو بغل هم گریه کردیم
من که خوب میدونم هردومون پره دردیم
همه میگن دیوونه ای آخه گریه میکنم
حتی با اون آهنگ شادی که باهم گوش کردیم
انقد سردم کرد که بعد یخ بستم
رو احساسم پا نزار لغزندست
تو بارون من ابر هر شب میبارمت
مثل حوصله ای هیچ وقت ندارمت
فقط دعا کن این روزا رد بشه
هیچکی نمیپرسه این لعنتی چشه ؟
این گره با یه نگا باز میشد
بی انصاف دندونام تیر میکشه
ازت بدم میاد ، بدم میاد ، بدم میاد
میگن بدت بیاد سرت میاد سرم بیاد
من منهای تو شدم شما باهم جمع شدید
تو تنها گناهی بودی که خدا بخشید
من که میرم تو دنیاتو با اون ساختی
کاش دستات گناه بود گردنم مینداختی
بخشیدمت و مرگو با چشام دیدم
بعد مرگم همه چیو به خدا میگم

دانلود آهنگ جدید عمران بدم میاد

میگفتم کنارت آروم میشم
میگفتی نباشی منم نیستم
به اسمم قسم خورده بودی که من
تا زندم کنار تو وایمیستم
ازت ضربه خوردم که بغضم شکست
منه عاشقو داری پیر میکنی
با این حال و روز بد من یه عمر
میدونم منو از تو سیر میکنی
چرا رفتی و زیر حرفت زدی
دارم راه میرم نمردم هنوز
چی شد از تو چشمام فراری شدی
نبینم که برگشتی پیشم یه روز
چرا رفتی و زیر حرفت زدی
دارم راه میرم نمردم هنوز
چی شد از تو چشمام فراری شدی
نبینم که برگشتی پیشم یروز

یه مرد کنج اتاق از آدما میترسه
اشک تو چشمم بود و عکستو میلرزید
حالم تعریفی نداره ولی حال تو عالی
شونه هام بی قراره جای سرت خالی
این حال خرابم دیگه نیست دست خودم
از همه بریدم دیگه خسته شدم
ما هردومون خیانت کردیم
تو به من من به خودم
بدجور بازیم دادی نفهمیدم سر کارم
به یاد قرارامون من هنوز بی قرارم
من تو خیال تو تو بیخیال من
هیچ وقت نفهمیدی منو بیچاره من
سرگرم شدی باهام سردی
کم بودم برات خیلی مردی
سر کدوم کوچه روی کدوم قولت موندی
چقدر دیر کردی …


دانلود آهنگ جدید عمران به نام بدم میاد

لینک های دانلود آهنگ :



پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی