دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ جدیدمجیداخشابی به نام خلاصم کن

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۱ ب.ظ

دانلود آهنگ

خلاصم کن از مجید اخشابی


متن آهنگ مجید اخشابی خلاصم کن

خلاصم کن از این بغضم تو تنها راه تسکینی
چه حسی بهتر از این که خودت اشکامو میبینی
خلاصم کن از این دوری بهت نزدیک تر از این شم
پرم کن از خودت شاید از این دلشوره خالی شم
تو چشمات رو به من بازه من این نگاهو میشناسم
ازم رو بر نگردون که همه دنیامو میبازم
برای لمس آرامش فقط دستاتو کم دارم

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی خلاصم کن

بهم حق بده دلتنگم اگه بهونه میارم
من از تنهایی میترسم نذلر احساس کنم دوری
تو انگار با همین اشکا داری چشمامو میشوری
گمم کن توی آغوشت دوباره با تو پیدا شم
تو تنها آرزوم هستی تو باید باشی تا باشم






پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی