دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ حامدمحضرنیا به نام گیتاربزن

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۰۸ ب.ظ




 

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام گیتار بزن عکس جدید حامد محضرنیا عکس ها و موزیک های جدید حامد محضرنیا


 


 

گیتار بزن میخوام بخونم امشب

گیتار بزن پر از جنونم امشب

گیتار بزن زیر بارونم امشب

بارون که میباره من دلم میگیره

تقصیر کسی نیست کار این تقدیره

با اینکه دیگه برای موندن دیره

من شاکیم از هرکی زیر بارونه

من شاکیم از آدمای دیوونه

من شاکیم از هرکی داره میخونه

میخونـــــــه

♫♫♫

امسال اولین ساله تولد جداییمونه

دیوونه شدم بازم منه دیوونه

من شاکیم از هرکی زیر بارونه

بارون که میباره چشمامو میبندم

تا آخر این بازی بهت بازنده ام

تو سوژه ی شعرامی که من خوانندم

گیتار بزن من عاشق این گیتارم

یک سالی شده که من شبا بیدارم

گیتار بزن ….

 


 

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی