دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ خطاکردم از دنگشوبند

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ق.ظ


دانلود آهنگ

خطا کردم از دنگ شو بند


تو در فتنه از حد به در کردی تو با من ز بد هم بدتر کردی
ز سوی نگاه تب آلودت من تشنه را تشنه تر کردی
پس از آرزو ها پس از جست جو ها
ندانی که ای من چه ها کردم تورا بین خوبان جدا کردم
صدا را به دل مبتلا کردم ته کوچه نامت صدا کردم
خطا کردم هی من خطا کردم تورا با شبم آشنا کردم
خطا کردم هی من خطا کردم تورا با شبم آشنا کردم

دانلود آهنگ جدید دنگ شو خطا کردم

تو درد مرا از درون میکشی تو من را به جنون میکشی
به حرف تب و تاب و تن تنها مرا تا رگ ارغنون میکشی
پس از آرزو ها پس از جست جو ها
ندانی که ای من چه ها کردم تورا بین خوبان جدا کردم
صدا را به دل مبتلا کردم ته کوچه نامت صدا کردم
خطا کردم هی من خطا کردم تورا با شبم آشنا کردم
خطا کردم هی من خطا کردم تورا با شبم آشنا کردم


لینک های دانلود آهنگ :


پخش آنلاین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی