دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ محمدرضاگلزار به نام همه رفتن

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ب.ظ


دانلود آهنگ

همه رفتن از محمدرضا گلزار

Download New Music Mohammadreza Golzar Hame Raftan


بودم آروم بودی هر وقتی پیش تو آسون میشد سختی
آخه دستام چفت دستای تو بود سوختم وقتی که تو رفتی
همه رفتن کسی پیشم نمونده از همه خستم از این نا مهربونیا چقدر پستن
کسایی که دوتا چشماتو روم بستن
آتیشه هنوزم تو دلم واسه تو چشمام خیس و کبودن
دارم آب میشم این روزا چطور باور کنم بازیچه نبودم
آتیشه هنوزم تو دلم واسه تو چشمام خیس و کبودن
دارم آب میشم این روزا چطور باور کنم بازیچه نبودم

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار همه رفتن

من کجای زندگیتم روشنم کن بگو کیتم
حس تو به من بگو باز من دارم دیوونه میشم
همه رفتن کسی پیشم نمونده از همه خستم از این نا مهربونیا چقدر پستن
کسایی که دوتا چشماتو روم بستن
آتیشه هنوزم تو دلم واسه تو چشمام خیس و کبودن
دارم آب میشم این روزا چطور باور کنم بازیچه نبودم
آتیشه هنوزم تو دلم واسه تو چشمام خیس و کبودن
دارم آب میشم این روزا چطور باور کنم بازیچه نبودم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی