دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ امین حبیبی به نام کوه قاف

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ق.ظ

دانلود آهنگ کوه قاف از امین حبیبی

Download New Music Amin Habibi Kohe Ghaf


از وقتی که دیدمت دلم آرومه
عاشق شدم و عشق تو چشام معلومه
خوب شد که تو توی فال من افتادی
عاشق شدن و فقط تو یادم دادی
دستامو که می گیری دلم می لرزه
دستای تو یه دنیا برام می ارزه
این حالِ قشنگ و به چشات مدیونم
ممنونم ازت که پیشمی ممنونم
بدونِ تو یه لحظه نه بهار و نه تابستون و
نه این دنیای داغون و نمی خوام
بدونِ تو یه لحظه نه پاییز و نه زمستون و
نه یه قطره بارون و نمی خوام
بدونِ تو یه لحظه کوه قاف و همه برفاش و
کویر و شب زیباش و نمی خوام
بدونِ تو یه لحظه من شمال و لب دریاش و
جنوب و تب گرماش و نمی خوام

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی کوه قاف

من حالت چشمای تو رو دوست دارم
از زندگی بدون تو بیزارم
قلبم واسه تو میتپه توی سینم
حتی توی خوابمم تو رو میبینم
من با تو شدم این که همه میشناسن
این عاشقی که همه بهش حساسن
هر جایی میرم با حرف با چشم با ابرو
اول همه میپرسن ازم عشقت کو
بدونِ تو یه لحظه نه بهار و نه تابستون و
نه این دنیای داغون و نمی خوام
بدونِ تو یه لحظه نه پاییز و نه زمستون و
نه یه قطره بارون و نمی خوام
بدونِ تو یه لحظه کوه قاف و همه برفاش و
کویر و شب زیباش و نمی خوام
بدونِ تو یه لحظه من شمال و لب دریاش و
جنوب و تب گرماش و نمی خوام


لینک های دانلود آهنگ :

پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی