دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ پاییز تو راهه از کامران مولایی

Download New Music Kamran Molaei Paeiz To Rahe

گیرم جدا بشیم گیرم دیگه بری

کی مثل من دلواپس دلواپسی هاته

گیرم که تا ابد دلتنگ من نشی

عمرا کسی بهت بگه تا آخرش پاته

تا آخرش پاته

هیشکی مثل من نیست عاشق دیوونه

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی پاییز تو راهه

هیشکی مثل من پای عشق تو نمیمونه

اصلا حواست نیست خوابی نیستی

هیشکی مثل من قدر این عشقو نمیدونه

هیشکی مثل من نیست عاشق دیوونه

هیشکی مثل من پای عشق تو نمیمونه

اصلا حواست نیست خوابی نیستی

هیشکی مثل من قدر این عشقو نمیدونه


لینک های دانلود آهنگ :

پخش آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی