دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود ویدیو دنیا از امیرتتلو

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۸ ب.ظ

دانلود موزیک ویدئو جدید امیر تتلو دنیا

دانلود موزیک ویدئو امیر تتلو بنام دنیا 

Download New Music Video Amir Tataloo Called Donya

دانلود موزیک ویدئو جدید امیر تتلو دنیا



من خستم اها دنیا یه جور رقصه خاصه باهاش برقص دنیا

همه چی در رفت از دستم نفهمیدم چیشدش اصلا انگار یهویی برق رفت

هر کی اومد از همون اول هی ور رفت با دلمونو بعد رفت شد سردردو بدتر

همش عقب گرد جا پیش رفتو هر کس که اومد یه نیش زد یه نیش خند به ریشم

روزایی که اینجوری میشم هیشکی نبوده پیشم نمونش همین دیشب

من خستم اما میدونم که میرسم بالاخره من میسازم دوباره دنیامو یه نفره

من خستم اما میدونم که میرسم بالاخره من میسازم دوباره دنیامو یه نفره

دانلود موزیک ویدئو جدید امیر تتلو دنیا

نمیدونم کی بود کی انگار همین دیروز هی یه عالمه بی روح یه عالمه دیوونه

یه مغز پنچر یه دست به خودکار یه دست به خنجر

یه بغض که وصله حنجرست و یه جغد که پشت پنجرست

دینا داشته مزه بد واسه من الکی معذرت خواستم

حتی واسه کاری که نکردم عذرو واسه معذرت خواستن

نمیدونم چی شد ولی ای کاش میشد که یکمی آروم شم یکمی کم بشه از این شوکه

دلم یه همدم میخواد فاز شلوغی نیستم هر چند زیاد

ولی تنهایی اور زده بالا وقتشه هم خرجم بیاد

من از همه خستم از همه کندم من دیگه دورم از همه میبینی اینجوری عمدنه عمدن

من خستم اما میدونم که میرسم بالاخره من میسازم دوباره دنیامو یه نفره

من کاریش ندارم دنیارو تکراری شده بازیش برا من

دنیا یه لوپه سادست یه صبح ظهر شب ولی خوب کاری کرد که بزرگ شم

شبایه بارونی اینو یادم دادن یه وقتا گریه میده ارامش به آدم واقعا

گریه کن اشک بریز راحت باش با من

که من خستم اما میدونم که میرسم بالاخره من میسازم دوباره دنیامو یه نفره

من خستم اما میدونم که میرسم بالاخره

من میسازم دوباره دنیامو یه نفره


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی