دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ امیرتتلو به نام منم بانداریم

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام منم با نداریم

Download New Music By Amir Tataloo Called Manam Ba Nadarim

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام منم با نداریم

منو تو با همو خوش بخاطرم میجنگی با غمو فحش
لبخندت آهمو کشت میده مهربونیات آدمو رشد
منو تو ماهی و تُنگ بی تو دنیام پُره سیاهی و گُنگ
تو هنوز داری کُپُن بیا که تاریک و بن بسته دل کاری بکن
بیا یه کاری بکن..
منم با نداریم همه غماتو میخرم
بحثی اصن نداریم ما دوتا کنار هم
همیشه برقراریم ما دوتا برای هم
نمیشه رگ نذاریم
منم با نداریم همه غماتو میخرم
بحثی اصن نداریم ما دوتا کنار هم
همیشه برقراریم ما دوتا برای هم
نمیشه رگ نذاریم
دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام منم با نداریم
محبوب من
عشق محجوب من
انقده خوبی که هر کاری کنی جفت چشام مجذوبتن
ممنونتم
مرسی ممنونتم
انقده وصلی تو با من انگار همخونتم جونتم
با همه سختیا تو تا ته موندی
به منه سر به هوا عشقو فهموندی
بد قلقی کردم تو به من خندیدی
تو اوج تاریکی ماهو تو من دیدی
منم با نداریم همه غماتو میخرم
بحثی اصن نداریم ما دوتا کنار هم
همیشه برقراریم ما دوتا برای هم
نمیشه رگ نذاریم
منم با نداریم همه غماتو میخرم
بحثی اصن نداریم ما دوتا کنار هم
همیشه برقراریم ما دوتا برای هم
نمیشه رگ نذاریم



پخش آنلاین

اهنگ های مرتبط:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی