دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ سعیدمدرس به نام عطردنیات

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سعید مدرس به نام عطر دنیات

Download New Music Saeed ModarresAtre Donyaat

سعید مدرس عطر دنیات

متن آهنگ عطر دنیات سعید مدرس

دیگه حسرتی ندارم واسه راهای نرفته لحظه های خوب عمرم عطر دنیاتو گرفته
خیلی خوشحالم از اینکه واسه یه نفر مهمم کاری کردی راجب عشق خیلی چیزارو بفهمم
منم اون کسی که هر روز عاشقت میشه دوباره با تو اون کسی شدم که زندگی رو دوس داره
منم اون کسی که هر روز عاشقت میشه دوباره با تو اون کسی شدم که زندگی رو دوس داره

دانلود آهنگ جدید سعید مدرس عطر دنیات با لینک مستقیم

خیلی خوبه که تو هستی چه تو بیداری چه رویا ما دوتا به هم رسیدیم مث یه ساحل و دریا
پر از حس هیجانی بی تو زندگی نکردم عاشق اینم که با تو دور دنیارو بگردم
منم اون کسی که هر روز عاشقت میشه دوباره با تو اون کسی شدم که زندگی رو دوس داره
منم اون کسی که هر روز عاشقت میشه دوباره با تو اون کسی شدم که زندگی رو دوس داره
منم اون کسی که هر روز عاشقت میشه دوباره با تو اون کسی شدم که زندگی رو دوس داره
منم اون کسی که هر روز عاشقت میشه دوباره با تو اون کسی شدم که زندگی رو دوس داره


پخش آنلاین

نظرات  (۱)

خیلی موزیک ویدئو ساده ایی بود اما بسیار پر احساس و خانوم دیبر زاده هم واقعا یکی از بهترین پرکاشنیست های ایرانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی