دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ پوریاحیدری به نام بدون تو

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۳۹ ب.ظ

دانلود آهنگ پوریا حیدری به نام بدون تو

Download New Music By Pourya Heydari Called Bedoone To

 

عکس دانلود آهنگ جدید پوریا حیدری با نام بدون تو

 

 

بگو کجای تا منم بیام بدون تو مثه روانیام
خودت میدونی بعد تو هیچکسی رو دیگه نمیخوام
بدون تو من کوهِ مشکلم نمیشینه هیچ عشقی به دلم
هرکی جای من باشه بدون تو کم میاره کم کم
از چی بگم برات وقتی جای خنده هات گریه افتاده به جونم
از چی بگم برات من که بی خاطره هات نمیشه زنده بمونم
از چی بگم برات وقتی جای خنده هات گریه افتاده به جونم
از چی بگم برات من که بی خاطره هات نمیشه زنده بمونم


شبا بغض میکنم وقتی یاد خنده هات میفتم
غرور منو نبین حاضرم به پات بیفتم
شبا بغض میکنم وقتی یاد خنده هات میفتم
شاید حرفای دلمو به تو باید نمی گفتم
از چی بگم برات وقتی جای خنده هات گریه افتاده به جونم
از چی بگم برات من که بی خاطره هات نمیشه زنده بمونم
از چی بگم برات وقتی جای خنده هات گریه افتاده به جونم
از چی بگم برات من که بی خاطره هات نمیشه زنده بمونم



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی