دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود آهنگ شاد,سایت دانلود آهنگ,دانلود موزیک جدید ایرانی,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدئو

دانلود اهنگ علیرضاطلیسچی به نام دلی

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۲۰ ب.ظ

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام دلی

Download New Music By Alireza Talischi Called Deli 

عکس دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام دلی

 

 

متن آهنگ علیرضا طلیسچی با نام دلی

 

این همه دیوونه داری خب یکیشم من
یعنی تو قلبت یه لحظه ام جا نمیشم من
من نه نمیرم واسه تو پس واسه کی مردم
من که با اسمت دل یه عالمو بردم
من دلی دوست دارم به خدا
خیلی دوست دارم به خدا
از این علاقه قلبی هیچی کم نشدا
من بگم حرفا جز تو به کی
همه زندگیم خودتی
منی که از تو خاک تو میرسم به خدا


قصه مهر تو اونجور که بخوای دل بکنی نیست
حس قلبم به تو انقدره که نابود شدنی نیست
باید نفس کشید تو آسمون پر ستارت
ریشه های این دیوونه جون بگیره زیر سایت
فرق تو با همه جاهای تو دنیا واسم اینه
اینکه آغوش تو بی خطرترین جای زمینه
پای تو که درمیون باشه من این جونو میزارم
من که بالاتر از این زندگی چیزی رو ندارم
من دلی دوست دارم به خدا
خیلی دوست دارم به خدا
از این علاقه قلبی هیچی کم نشدا
من بگم حرفا جز تو به کی
همه زندگیم خودتی
منی که از تو خاک تو میرسم به خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی